Thursday, March 16, 2023

華山談情緒勒索 YouTube sharing

華山談受害三角與情緒勒索

https://www.donnadreamhypnosis.com/2022/06/blog-post_24.html 


Dreams possible

​大家可以提問, 一陣華山老師有Q&A時間


fan fan

​即是被迫做D自己唔願意嘅事,係咪可以咁解?


Josie Wu

​如何脫離三角關係?


Josie Wu

​因有時都唔知講乜好?


Josie Wu

​謝謝

Welcome to live chat! Remember to guard your privacy and abide by our community guidelines.


fan fan

​人性陰暗面


fan fan

​博士,請問面對家人情緒勒索該如何應對而不傷感情?


月野兔

​如果相愛嘅人想要生bb.而自己唔想。我覺得兩個人可以好好享受以後人生,努力工作,旅遊睇呢個世界,一齊做大家鐘意嘅事,但同距講,距好似唔會明。因為距決定嘅事慢慢會潛移默化你,我覺得唔知點好。


J K

​工作量太多 但又未搵到工 老闆又威脅如果人地做得晒 你做唔到 ...講到變左我既問題....我能力又只係咁...


sandy lucky

​面對固執的母親,而年事颇高,如果堅持下去,她會爆血管。


L

​如何發現自己捲入情緒勒索,自己會唔會知-_-


Lulu

​情境:前度分手後冇預警之下以匿名身份寄返你本身放係佢屋企嘅物品 係我角度 佢係加害者 好絕情 我就係受害者


Freya Wong

​男朋友出軌,溝通後男方承諾唔會再有同樣情況,雙方仍然相愛,但女方仍然未完全可以放下,恐懼男方再次出軌,經常嗌交


L

​多謝教授-_-


wing sai wong

​精神病,對方很麻煩,如何相處


wing sai wong

​狂躁鬱症的情緒病,如何相處


joyce lau

​小朋友的學校有一位老師比較容易指責學生,班中有部分學生經常被罵,有些表示因此不想上學,有家長發動集體簽名行動,並私訊我問我會否簽名。因為我不認識該位老師,我小朋友亦表示沒有被事件影響,所以我並不想簽名,請問應如何拒絕


Laisan Fong

​父母已離婚,父離世,女想去送殯,毌親說,妳去就去,但之後不要返來,這算是情緒勒索嗎?又如何回应?是否因已死的人而得罪在生的人?


月野兔

​我係女


月野兔

​多謝教授!


kam wah lai

​華生老師我想去你到做轉化我可以怎樣聯絡你


AC

​如果同家人同住有唔夾嘅位置,大家都有自己立場同堅持,可以點處理?


Dreams possible

​今晚的問題已經截止


Joanne Chan

​love and shine from Malaysia 🙏🙏🙏


Dreams possible

​https://www.youtube.com/watch?v=3DB4j...


Joanne Chan

​very good advice love and shine for you from Malaysia ❤ 💖 ✨


Dreams possible

​《華山秘笈》~ 躁狂抑鬱系列 第九集:治療躁鬱的躁鬱醫生


fan fan

​謝謝博士,很多人正在面對的問題,長知識yougotthis


No comments:

Post a Comment